Děkujeme všem fanouškům a partnerům za podporu a přízeň v sezoně 2023/24.

Krátká dovolená a pak druhá část přípravy, Zubři vyjedou na led 24. července

Krátká dovolená a pak druhá část přípravy, Zubři vyjedou na led 24. července
P ř e r o v – Úvodní část přípravy končí, následuje krátká dovolená a poté už přijde na řadu to, na co se fanoušci, po dlouhém hokejovém půstu, těší nejvíce. A-tým HC ZUBR Přerov vyjede na ledovou plochu, kde bude ladit formu a finalizovat sestavu, aby mohl ve WSM lize dosahovat co nejlepších výsledků.
Po postupu do WSM ligy byl tým Zubrů nucen najít dočasný azyl ve Zlíně, avšak od loňska už nikam cestovat nemusí. V posledních červencových dnech bude opět na ledě ve své MEO Aréně. Dnem startu tréninků mezi mantinely bude letos pondělí 24. července.

"V profesionální soutěži je naprosto nezbytné, aby šli hráči na led v předstihu minimálně šesti týdnů před startem základní části. Jsme velice rádi, že se nám podařilo dohodnout s provozovatelem MEO Arény Teplem a.s. a také s majitelem objektu, Statutárním městem Přerov na podmínkách zprovoznění ledové plochy o týden dříve, než tomu bylo ve druhé lize. Tím jsme se vyhnuli zbytečným a drahým přejezdům na okolní zimní stadiony," řekl Ing. Ondřej Hnila, marketingový a obchodní manažer Zubrů.

V souvislosti s ledovou plochou se fanoušci mohou těšit na jednu novinku. Během počátečního mražení bude vrstva ledu doplněna speciálním bílým nástřikem. Led proto bude výrazněji bílý, což přinese lepší viditelnost puku i například reklam partnerů klubu.

"V průběhu minulé sezóny jsme se rozhodli, že musíme zlepšit viditelnost reklam, čar, brankovišť a puku na ledové ploše. Největší rozdíl jsme mohli vidět při lednovém MS žen do 18 let, konaného v MEO Aréně, kde se plocha speciálně bělila a viditelnost reklam byla skvělá. Bělení plochy bude realizovat stejná společnost, která připravuje ledové plochy na mistrovstvích světa všech kategorií. Aplikace je formou bělící složky nanášené ve třech až pěti nástřicích. Bělící složka je ekologická, proto nebude problém po sezóně s odstraněním nástřiku a reklam," popsal Hnila připravovanou novinku.

"Jsme přesvědčeni, že přínos bělení bude jak pro diváky, hráče, ale převážně pro prezentaci našich nejvýznamnějších partnerů včetně Statutárního města Přerova, Olomouckého kraje, pivovaru ZUBR, Meopty, společnosti EMOS a dalších partnerů, bez kterých by se v Přerově jen těžko hrála druhá nejvyšší soutěž. Viditelnost plochy se zlepší také na fotografiích a video přenosech ze zápasů," dodal Hnila.

Od 24. července se bude na ledě připravovat nejen A-mužstvo, ale tréninky už odstartuje také zubří mládež. V programu prvního týdne ledu je MEO kemp, který se těší obrovskému zájmu. Přihlášeno už je téměř 100 dětí!